Her hos Xlweb, har vi valgt at indføre et nyt support system.

Oprettet d.

Her hos Xlweb, har vi valgt at indføre et nyt support system.
Når du sender en mail til support@xlweb.dk får du automatisk tildelt et ticketnummer / ticeket-id (dvs. at mailen automatisk får et nummer tildelt). Du får også automatisk en mail retur om at vi har modtaget din mail.

Når der efterfølgende bliver besvaret på din henvendelse, vil du kunne se et lille billede af den person som har løst opgaven / svaret på dit spørgsmål.
Hvis du ringer til os vedr. en mail du har sendt os, vil vi bede dig om at oplyse dit ticket-id, så vi hurtigere kan slå din mail op.

Vi vil i den kommende tid, arbejde på at forbedre mange af vores arbejdsprocesser. Det nye ticket / support system skal blandt andet sikre, at du som kunde får svar på dine henvendelser hurtigst muligt.
Vi vil i fremtiden kunne måle på vores svartider og dermed arbejde målrettet på at forbedre mange af vores arbejdsprocesser.

Vi håber på, at alle vores kunder vil tage godt imod vores nye procedure.
Hvis du har spørgsmål til det nye support system, er du meget velkommen til at kontakte os.

Som altid sidder vi klar til at hjælpe dig på support@xlweb.dk.